Ми поділилися прикладами учнівських робіт та обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання. Токаж ми створили форми підсумкового оцінювання учнів.
В цьому модулі розглянуто різні підходи вчителя до процесу навчання на основі визначення навчальних особливостей учнів. Дуже зацікавила Фасилітація. Це стиль педагогічного спілкування, який передбачає полегшення взаємодії під час спільної діяльності; ненав’язлива допомога групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення і розв’язування проблем, налагодженні комунікативної взаємодії між суб’єктами діяльності. Мені до вподоби такий стиль.
Сьогодні почалося навчання на курсах Intel Будемо вчитися проектній діяльності Я розпочала створення портфоліо, познайомилася з wiki Дуже цікаво, але й складно
Цей модуль допоміг мені поміркувати як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів? Я думаю, що тільки ІКТ технології дають змогу у повному обсязі представити результати роботи учнів, а нам, як вчителям оцінити їх роботу. На мою думку гідно представити результат своєї праці може людина, яка впевнено володіє ІКТ. Для цього є багато засобів, з які ми сьогодні ознайомились.
Комментарии
Отправить комментарий